چرا برنامه باشگاه مشتریان شما درست کار نمی‌کند؟(سری 2)
نوشته شده توسط : داتکو

سیستم تخفیف و پاداش نرم افزار باشگاه مشتریان .

ارائه تخفیف در برنامه های وفاداری به نظر ایده خوبی برای حفظ مشتری است، با این حال ممکن است تهدیدی جدی برای کسب و کار شما باشد. یک برنامه تخفیف غلط نه تنها باعث کاهش مشتری های شما می‌شود بلکه ضرر مالی فراوانی به برندتان وارد می‌کند. تخفیف ها، آفرها و برنامه های حفظ مشتری باید دقیقا توسط تیم متخصص کارشناسی و ارزیابی شوند تا بتواند علاوه بر حفظ رضایت مشتری برای مجموعه هم اقتصادی و مقرون به صرفه باشد.

 

باشگاه مشتریان شما متناسب با نیاز مشتری پیاده سازی نشده است.

چه سناریو هایی مشتری را ترغیب می‌کند تا دوباره از برند شما خرید کنند؟ آزمون و خطا برای فهمیدن این موضوع می‌تواند بسیار پر هزینه و زمان بر باشد. برای یافتن مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین برنامه های جذب وفاداری مشتری، می‌توانید از تجربه و تخصص باشگاه مشتریان برند های معتبر جهانی استفاده کنید و یا از شرکت هایی که از دانش کافی در این زمینه برخوردارند کمک بگیرید.

 سیستم امتیاز دهی

از چندین نرم افزار مختلف استفاده می‌کنید.

مدیریت یک نرم افزار روی سیستم شرکت به تنهایی پیچیدگی های خود را دارد؛ کابوس هر مدیر یا هیئت مدیره ای استفاده از چندین نرم افزار و CRM در سیستم مدیریت شرکت است. شما به عنوان مدیر مجموعه به احتمال زیاد از دوباره کاری کارها بیزارید. یک نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب باید بتواند به نرم افزار های حسابداری، CRM و یا مدیریت پروژه شرکت متصل شود تا از دوباره کاری و یا اختلال در سیستم کاری مجموعه جلوگیری کند.

 

از نرم افزارهای آماده در بازار استفاده می‌کنید.

هر کسب وکاری سیستم فروش خاص خود را دارد، بسیاری از کسب وکار ها از نرم افزار وفاداری آماده استفاده می‎‌کنند اما به دلیل تفاوت کسب و کار ها، این نرم افزار ها با شکست مواجه می‌شوند. نرم افزار های اختصاصی نیاز به صرف هزینه و زمانی زیادی دارند اما راهکار چیست؟

 عاقلانه ترین کار این است که روند را معکوس کنید؛ برای شروع یک برنامه وفاداری سریع و ارزان،  ابتدا نیاز های اولیه خود را لیست کرده و در نسخه اول پیاده سازی کنید. سپس، با توجه به نیازها و ویژگی‌های مجموعه، اقدام به ارتقاء نرم افزار لویالتی خود کنید. ارتقاء نرم افزار باشگاه مشتریان به صورت مرحله به مرحله کم هزینه و عملی تر از پیاده سازی جامع آن است.

اگر به راه اندازی باشگاه مشتریان وفادار علاقه مند هستید، ما خوشحال می‌شویم تجربیاتمان را با شما به اشتراک بگذاریم و بهترین راه حل های حفظ مشتری را به شما ارائه دهیم.





:: برچسب‌ها: باشگاه مشتریان ، سیستم امتیاز دهی ، راه اندازی باشگاه مشتریان ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: